woensdag 5 december 2012

Nog voor de archieven

En we hebben de voorbije weken nog cultuur gedaan. 't Is niet omdat ik tijdens de week druk aan mijn carrière werk dat ik in het weekend met mijn kinderen niets leuks kan doen. Dus had ik via mijn toffe ex-collega's dochter en mezelf ingeschreven voor een workshop in het MSK. Bleek dat we daardoor meededen aan de Kunstendag voor Kinderen. In de voormiddag was daar zelfs minister Schauvliege gepasseerd!

Gelukkig was ons programma in de namiddag. Ver weg van alle schijnwerpers kregen wij van Fien een heerlijke rondleiding. (Je had ze moeten zien stappen, die kleine chique meneren en mevrouwen met hun handen op hun rug en hun neuzen in de lucht.) Daarna tekenden ze kribbel-krabbel beestjes in het bos: een papieren doos vol mos. Dat vergde opperste concentratie maar was heerlijk om doen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten