dinsdag 28 mei 2013

Fotokaart

Door drukte en muizenissen kwam ik even niet aan bloggen toe. Maar kijk, nu heb ik alles van mijn fotokaart weer mooi gearchiveerd. Indien U nog niet mee was - ik heb het even in chronologische volgorde gezet.

(Ja, al bloggend kan een mens een beetje zeuren met het leven. Ik kan vanavond een berichtje typen en dat pas volgende maand laten verschijnen. Bijvoorbeeld omdat ik dan met vakantie zou zijn en geen argwaan wil wekken met een stilgevallen blog. Net zoals je potentiële inbrekers op het verkeerde been zet door je buren de brievenbus te laten legen. En ik kan dus berichten zetten op vroegere datums die ik toen helemaal niet geschreven heb.)

Het voorbije weekend:

Nog eerder:


En vanaf nu doen we weer gewoon.
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten