vrijdag 20 september 2013

Veel te snel voorbij

Omdat we in de drukte van september ook nog eens per se allebei aan onze carrière willen werken ('t is hier per opbod: hij in de krant, dan ik ook!), blog ik ter ontspanning een paar foto's uit lang vervlogen tijden.

Althans, het lijkt al ver weg, zo zonnig en ontspannen, maar eigenlijk dateert het maar van drie weken geleden. Eind augustus mochten wij met speelvriendjes mee naar de Lorraine. Het fietsen en spelen en buiten zijn was zoals altijd. Maar met twee natuurexploreerders (leve de JNM!) kreeg het nog een extra dimensie. Ik kan nu een sabelsprinkhaan herkennen en een tijgerspin en een kalkgrashelling en als ik er honderden tegelijk rondvliegen kan ik misschien ook iets vertellen over het verschil tussen een huiszwaluw en een boerenzwaluw.














(Behalve een degelijke verrekijker, wil ik trouwens ook graag zo'n kajak, een tractor en een mobiele winkel! In plaats van gewoon speelgoed, neem ik de volgende reis liever die dingen mee...)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten