zondag 29 december 2013

Flegmatisch melancholisch type

Ik ben een flegmatisch melancholisch type. Geen idee wat het is, maar dat blijkt dus uit deze enquête.

Nog nooit zo'n toffe internet enquête ingevuld trouwens. Twee minuutjes en ondertussen mag je dromen van verre bestemmingen. Op het einde krijg je per video advies op maat: je ontdekt je type én je krijgt persoonlijke tips. Het mijne was hilarisch, dus nu ben ik erg benieuwd naar Uw resultaat!







Ik denk trouwens wel dat ik Goed Bezig ben. Dat kan ook moeilijk anders met Allerliefste in huis. Seizoensgroenten en -fruit halen we via het Voedselteam bij lokale boeren. De andere producten die van elders in de wereld moeten komen, kopen we in de Wereldwinkel. De wijn is daar ondertussen heel lekker geworden, ik ben verzot op de Ethiquable pure chocolade van 75%, Allerliefste verkiest die met kokos-smaak (oh horror!), de koekendoosjes voor school vullen we meestal met iets uit de wereldwinkel (gedroogde mango, mmmh), voor feestjes halen we daar de cava, fruitsappen en chipjes (en wat niet op is mag je nadien terugbrengen - de wereldwinkel aka betere drankenboer) en ze hebben er ook Lukas' favoriete speculoospasta.

Dan is er ook nog die Fair Phone die ik besteld heb (de eerste 1.000 zijn al de deur uit, ik verwacht de mijne binnenkort). En ik ga deze solden proberen faire kleren te kopen. Later meer over hoe ik die koopjes gestructureerd zal proberen aanpakken.

Kortom, ik ben zo goed bezig dat ik volgens Allerliefste geen recht meer heb op de cheque van 20 euro fair trade aankopen. Ik heb de facebookpagina nochtans al een keer geliked en dan weer geunliked en weer geliked om mijn kansen te verhogen. Maar neen! Als U die (h)eerlijke waardebon te pakken wil krijgen, surf en like!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten