donderdag 4 september 2014

Bouwkamp

Ik kan het soms lastig hebben met september, daarom blog ik niet over de drukte maar over de voorbije vakantie. Kwestie van het energieke humeur dat ik daar haalde wat te blijven onderhouden. Want hoe wijs was dat niet, zeg. Wij gingen op buitenlands bouwkamp.

Lukas testte groefjes van de oude dakpannen. Goed geribbeld is nog bruikbaar. 


Jana schrobde. Dat van het nut van fijne vingertjes op een werkplaats klopt dus. Ze kon makkelijk tussen de ribbels en deed toch zeker 12 van de 1800 te schrobben dakpannen. 


Allerliefste timmerde mee aan het gebinte. Ge zijt vrienden of niet. Ook wanneer die vrienden een zot buitenlands project hebben.





En ik? Ik constateerde hoe vlot dat ging met die kinderarbeid en vriendendienst en deed niks. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten