zaterdag 18 maart 2017

Nep hanenkam

Vanavond worden de mama's en papa's weer uitgelaten. Feest op school. Thema Punky Wedding. Hoe komen ze er bij!

Ik ga all the way. Op Pinterest heb ik niet voor niets een map verkleden voor grote mensen.

Kousen met gaten genoeg.

Sluitspelden, daar weet ik ook wel weg mee.

Maar wat doe ik met mijn haar?

Ik google op faux mohawk, dit ziet er goed uit.

Met stappenplan en al.

Probleem is ...

Ik wil stoppen bij het 8e kotje.

Hier rechts ---------->



















En dat wil mij maar niet lukken. 

Kan iemand mij nog snel komen helpen met ijzeren pinnen en massa's gel?

Dan gaan we daarna samen.



Edit: Ondertussen heb ik van de échte punkers op het feestje gehoord dat je een hanenkam met eigeel zet. Dat ik daar niet aan gedacht heb!

1 opmerking:

  1. Gewoon opdraaien en vastspelden? Dat krullen lijkt mij ook wat overbodig. Wel een fijn thema. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen