zaterdag 17 maart 2018

Het Felle Oosten

Ik sta weer langer in de badkamer dan normaal. Mijn lokken moeten ingevlochten en mijn jukbeenderen geaccentueerd. Gelukkig steekt de mama van de dochters met de sluike haren een handje toe. Zij kent er alles van. Keurt ook mijn rommelmarktjurkje goed. Zijdezachte stof, donkerblauw met kleine witte en gouden bloemetjes. Alles klopt.

Klaar voor de schoolfuif met als thema het Verre Oosten. Maar dan - zoals elk jaar - met een hoek af. Het Felle Oosten, U snapt hem wel.

The Parents zullen van de partij zijn. Elk jaar opnieuw speelt die heerlijke band van mama's en papa's op school, ze stellen hun speellijst altijd volgens het thema samen. Ik ga er van uit dat Bowie er ook tussen zal zitten.



En ik vind het nu al een geslaagd feestje.
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten